jupp, da har lille gull begynt i barnhehagen, hun startet på torsdag og var der sammen med oss noen timer, så var de noen timer alene på fredag, samt at i går var de der alene fra kl 0830 til kl 1500.
Hun hadde det kjempekjekt de dagene før nå, men i dag så skulle jeg levere begge alene og siden de er på hver si avdeling ble det bare rot.
Så når jeg gikk derfra så gråt hun og hikstet som bare det inne på avdelingen, ringte når jeg kom hjem og hun gråt fortsatt innimellom

De skulle prøve å gå ut siden de har funnet ut at hun trives bedre ute enn inne, noe som stemmer ganske bra. De skulle ringe om det ikke gikk bedre ute da, men nå sitter jeg her da med verdens svarteste samvittighet over å måtte gå fra henne i hysterisk gråt.
Må legge til at på småbarnsavd var det sikkert 5 barn som gråt når vi kom i morges og at det sikkert har litt smitteeffekt på andre barn. Samt at i går var det faren som leverte henne og jeg hun på 3 år. Og det tror jeg fungerer bedre siden lille er veldig avhengig av meg.
Hun på 3 år er jo på andre avdelingen og hun gikk det helt greit å gå fra, hun sa hadet og vinket til meg når jeg dro.
Men er det noen andre som har startet i barnehagen nå og som gråter sine modige tårer ved levering? Synes nemlig dette er helt pyton.