Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > September 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-07-2008, 12:19   #1
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,908
MP Rating: 0% (0)
*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.
lol Derfor måtte jeg bake kake i dag...

....Jeg satte brøddeig og smurte tre former pluss den minste runde kakeforma. Brødoppskrifta er nemlig litt stor sånn at jeg sist gang lagde et rundt brød i kakeform (ble dog et veldig lavt, men godt brød det også).

Denne gangen fylte jeg heller brødformene, så da hadde jeg jo ei ferdigsmurt kakeform til overs

Så nå står det ei brownieskake og venter på at brødene skal bli ferdigstekt

Ikke så galt at det ikke er godt for noe

Her er forresten link til oppskrifta jeg prøvde, så kan jeg komme med tilbakemelding når jeg har smakt på den:
http://www.matnyttig.no/oppskrifter/fudgebrownies.html

Sist endret av *Beate*; 22-07-2008 kl 12:23.
*Beate* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-07-2008, 17:59   #2
Supermedlem

CatheMor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,265
CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.
Sv: Derfor måtte jeg bake kake i dag...

Mmm - venter spent på karakteren!

Jeg har også bakt kake i dag Sjokoladekake uten egg, med kefir. Den er superrask og enkel, og veldig, veldig god.

Oppskriften er her:
http://matmons.net/visoppskrift.asp?id=986
eg har oppi ca. to teskjeer med kanel også, forresten. Nam, nam!

Storesøs 99 & Lillesøs 06 & Lillebror 08
Bærer i diverse sjal, Taitasi meitai og himkokt podaegi. Småfolket sitter bakovervendt.
CatheMor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-07-2008, 18:01   #3
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,908
*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.

Den smakte slik brownies skal smake

Jeg orka ikke å hakke nøtter, men god læll
Gammel 22-07-2008, 20:47   #4
Veteranmedlem

Krissie sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,836
Blogginnlegg: 4
Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.

Mmmmm.... Kake!
Gammel 22-07-2008, 21:37   #5
Seniormedlem

Cathie sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 2,102
Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.

Uuuuuhhhhh... jeg har en sånn 1-2-3 browniemix i skuffen jeg som bare ble litt fristende nå

Men så var det det at jeg helst ikke vil tilføre denna fine frøkna i magen som lever etter prinsippet "de kuleste kommer sist" noe mer gram enn hun allerede får hver dag over tiden nå

Jaja, får sitte her og nyte den hjemmelagde bringebærblad teen min jeg da...
Gammel 22-07-2008, 22:08   #6
Supermedlem

Miriel sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Drammen
Meldinger: 677
Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.

Ohh kake! Jeg er skikkelig søtmoms om dagen jeg
Generelt sett matvrak - synes jeg tenker på mat hele tida - kan ikke huske det var slik når jeg gikk gravid med olier....

Men uansett jeg tenker så mye på mat om dagen at jeg til og med har laget en matside
Hverdagsmat.com
Miriel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2008, 08:59   #7
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,504
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Matvrak = jente i magen *erfart*

Lita84 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:01.