Sitat:
Opprinnelig postet av lex
Dro du alene, Minon? Ja, vet du, jeg tror jeg skal prøve...
|
Ja, jeg dro alene første gangen. Da var vi borte i 5 dager.
Den gangen jobbet mannen min på båt, så jeg bestemte meg for å dra når han var på jobb siden han ikke hadde så veldig lyst til å dra på telttur. Jeg tenkte at om jeg dro når han var på jobb så kunne vi gjøre noe jeg hadde lyst til at ungene skulle oppleve uten at han skulle føle seg presset til å være med.
Andre gangen (14 dager senere) dro jeg sammen med en venninne. Denne turen var også helt super bortsett fra at det kom tidenes regnvær om natten og jeg våknet med en "elv" under ryggen min da jeg våknet grytidlig om morgenen

Men, ungene husker det veldig godt og senest for et par måneder siden da vi kjørte forbi der vi lå i telt så utbrøt de "Se der mamma. Husker du den gangen vi...." Så det var virkelig turer som ga positivt inntrykk selv om vi klart var sliten da vi kom hjem.
Nå er det bare minsten som ikke har lagt i telt, så det spørs om vi må gjøre dette igjen en gang. Men da må jeg kjøpe nytt telt først for jeg har ikke sjangs til å få meg og 4 unger inn i det teltet vi hadde forrige gang
Jeg ville absolutt reist om jeg var deg. Det er ikke nødvendig å reise så veldig langt for å ha det kjekt. Vi dro 2 timer første gangen og 1 1/2 timer den andre gangen. Da kom vi til plasser som jeg visste vi ville trives på.
Masse lykke til!