Er det ikke rart at babyene våre nå er blitt hele 2 år gamle

Det siste året har vært veldig hektisk og jeg leser her inne fra tid til annen, men skrive noe, det blir det liksom aldri tid til
Lillebror har vært mye syk og samtidig har vi travle jobber begge 2. Har håp om at han skal få en bedre vinter denne vinteren, etter at han har fått dren og fjernet falske mandler for en tid tilbake. Nå må jeg liste hodet ned i sengen for å høre han puste, litt av en overgang. Før kunne jeg høre han puste når jeg satt i stuen og så på Tv'n mens han lå oppe og sov. Leggingen går som en drøm, han syns endelig det er greit å sove liggende. Skjønner nå i ettertid at han nok har hatt mye vondt i ørene sine. Neste stopp for han er øyelegen, da vi mistenker sjeling og mulig nærsynthet. Blir spennende å se hvordan det går. Han har også fått behandling for KISS syndrom og har oppfølging ekstra oppføling fra helsestasjonen i forhold til språk og motorikk.
Ellers er han en koze-moze gutt som elsker å klemme og kose med oss

Det er veldig herlig å bli klemt hardt. Og skjønt at et lite smil kan fra meg kan få latterperler frem. Og mottagelsen når jeg kommer hjem fra jobb er overstadig, da kommer han springende ut i gangen og kaster seg over meg. Storebror og Lillebror konkurrerer på alle felt og er heldigvis likevel gode venner. Utrolig hvor raskt de små lærer av de litt større. Lillebror er totalt fryktløs så han må passes godt på når han skal prøve å gjøre de samme tingene som 5 åringen min.
Han har også skikkelig temperament, så hørselsvern hadde vært greit innimellom. Er litt i tvil hvordan man best kan hanskes med slikt, prøver å ignorere, vet ikke om det hjelper særlig. Det går bedre med astma medisinen nå, ettersom dosen er blitt mye mindre, går det raskere og uten de store kampene stort sett år han skal medisineres.
Begge 2 går i samme barnehage og det er ganske trygt både for guttene og oss foreldre.
Tenker mye på dere alle sammen, og det er jo moro at såpass mange allerede har fått småsøsken, eller har noen i vente snart.

Selv tror jeg ikke at det blir flere på oss ettersom jeg ikke orker enda et svangerskap, syns det er så veldig tungt de første 4-5 måneden.