Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > September 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-07-2008, 16:34   #1
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 603
MP Rating: 0% (0)
Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.
hyper Familieforøkelse på gang...

Jepp, da er det avgjort!!! Imorgen blir vi en familie på 4, muligens 5....

Var en kattemor med to unger som var funnet forlatt og har bodd på dyreklinikken i 3-4 uker. Den ene ungen var gitt vekk når vi kom, men den andre henter vi imorgen Er bare så nydelig

Funderer sterkt på om vi skal ta med mammaen også, hater å måtte la hun være igjen og det er vist siste frist imorgen før avliving...

Valgte å drøye til imorgen med å ta med pusen hjem, skal forresten hete Tigergutt!! Har shoppet masse stæsj nå og prøver å få lillegutt til å forstå litt av dette her (som at kattedoen IKKE er en sandkasse ol.)

Skal bli spennende imorgen!!!

http://www.kiss-kiddforum.com
Anette76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2008, 17:35   #2
lex
Veteranmedlem

lex sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 3,722
lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Familieforøkelse på gang...

Åååå, ta med mammaen også, da! Syns det er så forferdelig med disse kattene, så mange som avlives og plages og i det hele tatt. Vi skal også få oss katt nå. (men sterilisert/kastrert)

Mars 2004, August 2006
--------------------------------------------------------------

En stjerne skinner i natt
lex er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2008, 17:37   #3
Supermedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,348
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Så flott gjort av dere Jeg håper også at dere tar med mammaen
Gammel 31-07-2008, 19:10   #4
Seniormedlem

*Silje* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,915
MP Rating: 100% (1)
*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.

Så koselig med kattepus da
Kattunger er jo herlige da

*Silje* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2008, 20:09   #5
Supermedlem

Nakkinekki sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Nes på Romerike
Meldinger: 767
MP Rating: 100% (1)
Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.Nakkinekki har en strålende fremtid.

...og jeg som trodde det var en baby på vei...

Men pus er jo også kjempe fint å få seg!!!
Gammel 31-07-2008, 21:04   #6
Supermedlem

CatheMor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,265
CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.

Å, I låvv ju! *smask!*

Jeg visste om disse kattene, og har prøvd å 'selge' dem på både snartmamma.com og på hundeforumet jeg henger på. Glemte å legge ut her, gitt - men nå ble jeg jaggu glad! Ta kattamamma også - det vil du aldri angre på! Jeg har to katter og to hunder, og de har stor glede av å ha en artsfrende i familien!

Gratulerer med familieforøkelsen og et flott valg! Du er en heltinne!

Storesøs 99 & Lillesøs 06 & Lillebror 08
Bærer i diverse sjal, Taitasi meitai og himkokt podaegi. Småfolket sitter bakovervendt.
CatheMor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2008, 22:41   #7
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,503
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Noen hadde reklamert her inne også Husker ikke hvor jeg leste. Men SÅ flott da! Flott ting dere gjør

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2008, 22:45   #8
Supermedlem

Merete79 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,259
Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.

Så flott gjort!!!!
Gammel 31-07-2008, 23:11   #9
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 603
Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.

Jeg leste om kattene på tettinntil.... Har lest katteannonser i lange tider nå, vært på finn, dyrebeskyttelsen sine sider +++ Så nå ble det omsider katt på oss. Ville ha mens vi enda har ferie, mens alle andre jeg har falt for har vært leveringsklare i midten av august og begynner jeg jo å jobbe igjen...

Kattungen var bare nydelig og kattemor kjempekosete, så jeg "er redd for" at begge to blir med hjem... Mannen som er offshore sier bare at jeg må finne ut av det selv og gjøre det jeg føler er rett....

Gleder meg masse til imorgen!!!!

Idag shoppet vi kattedo, matskåler, noen leker, og et sånn klatre/klorestativ i håp om at møblene får stå noenlunde i fred...

Skal bli utroligt kos endelig få pelsdyr i hus igjen (har ikke hatt pelsdyr siste 6 årene....)

http://www.kiss-kiddforum.com
Anette76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2008, 23:20   #10
Veteranmedlem

Krissie sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,831
Blogginnlegg: 4
Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.

Tror nok kattemamma også følger med på lasset, jeg...

Så koselig å få en pys (eller to) i hus!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:06.