Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > September 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-09-2008, 09:49   #1
Supermedlem

tigern sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 985
MP Rating: 0% (0)
tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.
**Fredag**

Og siste jobbedag før helg!!

Jeg og L var på sang i går Ewi! Si ifra hvis du blir med
Vet ikke om jeg rekker det neste gang siden jeg er på tur med jobben. Får se når vi kommer hjem og ta det på sparket..

Tigergutt kosa seg iallfall!

I dag er planen å jobbe litt å så kose meg med barna. De var så flinke til å hjelpe til med ved i går, så vi har lovet dem en kosedag i dag

tigern er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 09:51   #2
Supermedlem

tigern sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 985
tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.
Sv: **Fredag**

Og så mangler vi bare 3 stk på septemberforumet for å få et lukket forum her altså!! Kom igjen dere som ikke er med

tigern er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 09:55   #3
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,503
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

SÅ må jeg få gratulere deg Lex med minibuss lappen!! Selvfølgelig kom det til å gå bra, tenkte på det den dagen jeg leste at du var så "usikker". Du er fliiiink! Tenk - nå er du ferdig med "øvinga"!!

Holdt meg hjemme fra jobb i dag. var "spysjuka"-uggen i går..og i nattmorrest var jeg det og..Er det en ting som IKKE bør komme på nyfødt int. er det det vertfall.. So far so good. Ble litt bedre når jeg fikk sovet litt (lå nemlig oppe til vertfall 01:30 i natt og teeenkte..og så begynte E. og tulle kl.5..og har vært oppe siden..

Mildt sagt en HYPER unge som ble levert i barnehagen. "Æ trur ho har ADHD" sa når han kom å vekte meg Når hun ble satt fast i bilstolen og "tvunget" til å roe seg ned sa hun; "trøtt i øyan".. Hehe..STakkars lita. Sa i fra at jeg håpet de kunne legge henne så tidlig som mulig. De er litt vriene på det, ingen barn blir lagt før tidligst 11:30 (som oftest blir det 12 og mer). Aalt for sent..
Sikkert derfor hun er umulig å få til å sove på kveldene og..

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 10:15   #4
Seniormedlem

Ariadne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 2,833
Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kjøpte det nye Spore spillet i går og gledet meg masse til å få prøve det i dag - tror dere ikke at det ikke er kompatibelt med min gamerlaptop da... Kan spille sims og wow og sånt men denne går vist ikke. Venter på at kl skal bli 13 så jeg kan ringe support å høre om de kommer ut med en patch eller noe sånt som kan gjøre så jeg får spilt...
Gammel 05-09-2008, 10:20   #5
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

måtte ha seg ny PC for å spille det (Spore) sa han før sommeren.. (her planlegges dataspilling flere måneder i forveien skø ) Og han har en rimelig "god" PC. Håper det finnes et alternantiv til ny PC da! Jeg kan visstnok ikke spille WOW når den nye patchen kommer (til jul?) fordi PCen min er for dårlig.. Ikek at heg får tid til å spille noe da

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 10:32   #6
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Neida, nå lyver jeg. Han trenger bedre PC for å spille ANDRE spill Bare jeg som hadde misforstått.. Han sa det var rart du ikke fikk til å spille det. Men han hadde hørt noen hadde hatt problemer pga. en autenseringsnøkkel i spillet..? *vetikke* Håper du får til å spille!

Gammel 05-09-2008, 10:32   #7
Seniormedlem

*Silje* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,915
MP Rating: 100% (1)
*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.

Snaaart helg
Savner skikkelig å ha fri på fredager...

*Silje* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 11:00   #8
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,907
*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.

Grattis med lappen lex

Ja, er det ikke moro, Lita, når de våkner lenge før de er uthvilt? I natt var Will våken halvannen time fra 3.50, lå og prata, turnet og styrte bare verre på madrassen ved siden av meg. Ikke er det sååå god plass til oss begge der heller, så jeg synes godt han kan ligge rolig

Jeg har deig til heving, skal bli sjokoladehorn og så noen med aprikossyltetøy Håper de blir gode

Hvor skal dere med jobben, tigern?
Gammel 05-09-2008, 13:38   #9
Seniormedlem

Ariadne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 2,833
Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er noe med kompatibiliteten i forhold til mitt grafikkkort eller noe sånt
Gammel 05-09-2008, 17:50   #10
lex
Veteranmedlem

lex sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 3,722
lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for gratulasjoner Tenkte jeg kanskje kunne tilby meg å kjøre ungene i barnehagen på tur til Dyreparken eller noe... om de får tak i en minibuss med setebelter slik at alle stolene kan festes forskriftsmessig.

Sjokoladehorn og med aprikossyltetøy? Du lager så mye god mat, *Beate*! (Eller: Det høres sånn ut!). Tar gjerne i mot oppskrift hvis du har lyst til dele!

Hva går Spore ut på? Høres ut en Resident Evil type spill?

Jeg skal melde meg på septemberforumet om jeg finner det igjen...

Mars 2004, August 2006
--------------------------------------------------------------

En stjerne skinner i natt
lex er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:19.