Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > September 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-07-2008, 23:03   #1
VIP-Medlem

bella76 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,298
MP Rating: 0% (0)
bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Han tisser på potte!

Albert tisser på potte! Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Ja, i dag har han tisset på potta mange ganger OG bæsjet litt.

Jeg syns han er sååå flink!

Det er jo ikke mange dagene siden jeg fikk telefon fra barnelegen hans.
Han må gå til behandling pga manglende blæretømming fikk jeg beskjed om ...
Jeg kunne aldri drømt om da, at han, som ikke har fylt 2 år en gang, skulle gå på potte denne sommeren. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Han gikk naken i dag, og jeg jeg så det dryppet urin fra tissen hans (det er ofte symptom på mangelfull blæretømming).
Jeg tenkte jeg kunne hente potta for morroskyld, og han satt seg gledelig ned.
Så hørte jeg lyden: Han tisset! Og stoppet og tisset og stoppet og tisset.
Om denne stoppingen var bevisst eller ubevisst vet jeg ikke.

Senere på ettermiddagen gikk han et par ganger til.
Satt han på potta igjen før legging, og jammen tisset han ikke da også.

Gutten var så kry! Han satt og lo hver gang han tisset. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Og syns tydelig dette var kjempe morsomt!

Flere som har oppdaget at det er gøy å tisse på do eller potte?
bella76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-07-2008, 23:16   #2
Supermedlem

~Lilla~ sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,335
~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.
Sv: Han tisser på potte!

Så flink han er!!! Vi har forsøkt med Søster, men hun ble bare redd når hun tissa.... må forsøke mere i ferien.
er tenåring.
~Lilla~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-07-2008, 23:33   #3
Supermedlem

CatheMor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,265
CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.

Gratulerer! Så flink han er, da!

Jeg har kjøpt både dosete og potte, men hun får hetta når jeg setter henne på. Hun kan godt sette seg ned på potta (helst med klær på, hi hi), men ikke søren om hun skal legge fra seg noe der!

Storesøs 99 & Lillesøs 06 & Lillebror 08
Bærer i diverse sjal, Taitasi meitai og himkokt podaegi. Småfolket sitter bakovervendt.
CatheMor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-07-2008, 06:40   #4
VIP-Medlem

bella76 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,298
bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er kjempemorro at han fikk det til. Ikke fordi jeg absolutt vil han skal tisse på potte, men fordi han antageligvis får tømt blæra bedre på den måten.
Det er jo ikke bra å gå med gammel urin i blæra hele tiden, slik han gjør.

Hadde ikke han likt det, så hadde jeg aldri prøvd heller.

Jeg får ikke helle ut tisset når han har tissa, for han vil helst bære rundt på potta for å vise frem fangsten
bella76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-07-2008, 07:06   #5
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 603
Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.

Så flink Albert er Og så godt for han å få tømt seg skikkelig

Vi har brukt potten siden lillegutt var rundt 8 mnd, ikke noe tvang, men når han hadde treg mage var det der han klarte å bæsje. Siste året tisser han på den noen ganger til dagen (typisk morgen og kveld og ellers etter soving, mat ol). Han begynner å bli riktig så flink og nå siste uken har han bæsjet hver kveld på potten, gir faktisk beskjed om at han må også, går å sier bæsj bæsj og tar seg til rompa Han vil også helst tømme den i do selv, men der tar jeg over... Ved kun tissing bryr han seg ikke så mye lenger, men i starten var det også veldig sats

http://www.kiss-kiddforum.com
Anette76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:42.