|
 |
|
31-07-2008, 21:13
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,265
|
Har alle jentene langt hår?
|
|
Sara sitt hår vokser så sakte..! Bør jeg stusse det litt for å få fortgang på veksten, eller funker ikke det?
Jeg synes det ser ut som om alle de andre september 06-jentene har kjemeplangt hår! *misunnelig*
|
31-07-2008, 21:30
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: May 2006
Meldinger: 3,722
|
Sv: Har alle jentene langt hår?
|
|
Nei, ganske kort! Jeg har klipt det i en slags bob, litt over slutten på ørene. Hun er så søt med det, og så er det mye lettere å vaske og holde pent. Her blir det ikke langt hår på lenge!
(Skal se om jeg finner bilde av det, det i septemberbarntråden er fra før jeg klipte henne)
En stjerne skinner i natt
|
|
|
31-07-2008, 21:48
|
|
Medlem
Medlem siden: May 2006
Sted: Karihaugen i Oslo
Meldinger: 214
|
|
|
Bertine blir tatt for å være gutt hele tiden..  Jeg klipper det litt innimellom da, for det er så fjonete.. så det er kanskje ikke så rart..
Jeg trøster meg med at vi slipper noe styr med avansert hårvask og børsting av hår med en snuppe som ikke vil osv..
|
31-07-2008, 22:05
|
|
Supermedlem
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av lex
(Skal se om jeg finner bilde av det, det i septemberbarntråden er fra før jeg klipte henne)
|
Ja, vil gjerne se!
Sitat:
Opprinnelig postet av MinnieMus82
Jeg trøster meg med at vi slipper noe styr med avansert hårvask og børsting av hår med en snuppe som ikke vil osv.. 
|
Ja, du sier noe. Her er vi jo så hårsåre også.  Men akkurat nå som det er så varmt, hadde det vært greit å kunne samle alt håret i haler, så hun fikk luft til huden. Hun får så varmeutslett bak ørene og i nakken, stakkar.
|
31-07-2008, 22:13
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,382
|
|
|
Jeg har latt det gro, har klippet det en gang bare for å få det litt gjevnt nederst, når håret er vått så rekker det et godt stykke ned på ryggen, men tørt krøller det seg veldig og rekker til nederst i nakken. Luggen gror også, skal ikke ha pannelugg, det er litt upraktisk når hobbyen hennes er å rive ut spenner og strikker, men går greit. Børsting av hår går helt fint, hun er ikke hårsår.
Håret vokser ikke fortere ved at det klippes, bare sånn at det er sagt, det er en myte. Men det har ikke vondt av å klippes av og til for om du får slitte tupper brekker de og da kan det virke som håret vokser saktere!
|
|
|
31-07-2008, 22:15
|
|
Veteranmedlem
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,832
|
|
|
Det er egentlig bare fjon hun har, men jeg får meg ikke til å klippe det...
|
|
|
31-07-2008, 22:17
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Nøtterøy
Meldinger: 6,286
|
|
|
 Når man har antennesveis som dette om morran, så sprayer jeg på litt spray-balsam.
Lettere å gre, og gjør dermed mindre vondt
(Åida, litt stort bilde, men pytt...)
|
|
|
31-07-2008, 22:23
|
|
Supermedlem
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Lilleklump
Håret vokser ikke fortere ved at det klippes, bare sånn at det er sagt, det er en myte. Men det har ikke vondt av å klippes av og til for om du får slitte tupper brekker de og da kan det virke som håret vokser saktere! 
|
Makes sense!
Sitat:
Opprinnelig postet av silkepels
 Når man har antennesveis som dette om morran, så sprayer jeg på litt spray-balsam.
|
Så herlig! Med den der får hun vel inn all verdens Disney-kanaler!
Spray-balsam er et must her også. Hun har en tendens til å få dreads i bakhodet, etter mye pute-friksjon om natten.
|
01-08-2008, 11:37
|
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 492
|
|
|
Jeg venter og venter på det lange, tykke håret som er bestilt, men det ser ut som om det tar sin tid dette her. Jeg har aldri klippet henne, får meg ikke til det. Hun har akkurat nok hår til at hun kan ha musefletter da, om jeg bruker de rette strikkene. Sånne pittesmå gjennomsiktige gummistrikker, om dere skjønner. De har de på Kappahl.
|
|
|
01-08-2008, 12:22
|
|
Veteranmedlem
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,832
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Bønna
Jeg venter og venter på det lange, tykke håret som er bestilt, men det ser ut som om det tar sin tid dette her. Jeg har aldri klippet henne, får meg ikke til det. Hun har akkurat nok hår til at hun kan ha musefletter da, om jeg bruker de rette strikkene. Sånne pittesmå gjennomsiktige gummistrikker, om dere skjønner. De har de på Kappahl.
|
Sånne "reguleringsstrikk"? De bruker vi også.
|
|
|
 |
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:37.
|