Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > September 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-09-2008, 11:28   #1
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 603
MP Rating: 0% (0)
Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.
_plystre Jabbing uke 37

Drister meg til å legge ute en ukes jabbing... Synes det har blitt så stilt her inne...

http://www.kiss-kiddforum.com
Anette76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 11:33   #2
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 603
Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.
Sv: Jabbing uke 37

Nå ligger lillegutt å sover. Han har hostet og harket i hele natt, kom fort ut av tellingen på e gangene han sto og ropte på meg... Og nå har han hatt feber denne uken, forrige uke og uken før der... Men nå er det bare 45 min til vi skal være hos øre-nese-hals... Håper bare de finner utav noe der...

Jeg skal på kveldvakt idag, har 11 vakter igjen nå...

På mandag fikk vi lapp fra barnehagen om at det skal være foreldremøte tirsdag neste uke, syntes det var litt kort varsel jeg.. I hvert fall siden jeg har kveldsvakt den dagen, er liksom ikke bare bare å få byttet vakt heller...

Og lillegutt har både bitt andre barn i barnehagen og blitt bitt selv... Han fikk hull på huden og måtte en tur innom legevakten. De har vist 3 barn som biter nå på samme gruppe, så det kan gå tøft for seg...

Igår fikk omsider mannen klatrestativet ferdig som har ligget i deler på terrassen siden mai... Lillegutt var jo helt i hundre når han så det... Så vi koste oss ute en liten halvtime, tross feber, hosting og tung pust..

http://www.kiss-kiddforum.com
Anette76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 13:14   #3
Medlem

LeneM81 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 377
LeneM81 har mye å være stolt av.LeneM81 har mye å være stolt av.LeneM81 har mye å være stolt av.LeneM81 har mye å være stolt av.LeneM81 har mye å være stolt av.LeneM81 har mye å være stolt av.LeneM81 har mye å være stolt av.LeneM81 har mye å være stolt av.LeneM81 har mye å være stolt av.LeneM81 har mye å være stolt av.LeneM81 har mye å være stolt av.

Heisann!!
Så noe om et nytt forum, er det mange som har "gått" over dit eller? Her sitter jeg å nyter litt alene tid når Aurora sover, deilig!! Vi skal ut å gå en lang tur før jeg henter lillegutt i barnehagen tenkte jeg.. Så blir det litt handlings også!! Mulig dra til mamma og pappa og snylte middag der.. hihi

Håper alle har en bra dag!!
LeneM81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 13:55   #4
Seniormedlem

*Silje* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,915
MP Rating: 100% (1)
*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.

De fleste skravler nok på det lukkede forumet nå.
Ikke så mange som utenom som følger med

*Silje* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 22:42   #5
Medlem

skyfri sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 490
skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.

er det derfor det er så stille her...
er det plass til en litt mindre aktiv bruker på det nye forumet? *spørr pent*
Gammel 10-09-2008, 22:53   #6
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,504
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Kanskje vi skal lage en skikkelig tråd om at vi fortsatt er på NM, bare ikke akkurat her - og at alle er velkomne, og hvordan de finner fram!

Lita84 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 23:13   #7
Medlem

skyfri sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 490
skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.

jeg tolket svaret ditt som et ja jeg lita
Gammel 11-09-2008, 14:58   #8
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg tror bare det er *Silje* som kan invitere skjønner du, hun som laget den. Litt tåpelig at bare en kan, men regner med hun inviterer! Hun sa hun hadde invitert alle som ahdde vært aktiv (dvs. skrevet noe) de siste månedene.. Uansett spørre i skravletråden der og (plus at hun sikkert er her og leser?)

Lita84 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2008, 12:46   #9
Medlem

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 283
FamAndy er som en lysfontene.FamAndy er som en lysfontene.FamAndy er som en lysfontene.FamAndy er som en lysfontene.FamAndy er som en lysfontene.FamAndy er som en lysfontene.FamAndy er som en lysfontene.FamAndy er som en lysfontene.FamAndy er som en lysfontene.FamAndy er som en lysfontene.FamAndy er som en lysfontene.

Hei hei! Jeg er her enda altså. Fatter ikke at det går ann. Jeg har jo ikke tid til noe selv om jeg ikke jobber. Vi har det fint. Dobben har blitt 2 år, og utvikler seg i en liten raserfart. Er alle forsvunnet? Liker å titte innom av og til, men skulle øsnke jeg var litt flinkere.
Gammel 05-11-2008, 14:51   #10
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av FamAndy Vis post
Hei hei! Jeg er her enda altså. Fatter ikke at det går ann. Jeg har jo ikke tid til noe selv om jeg ikke jobber. Vi har det fint. Dobben har blitt 2 år, og utvikler seg i en liten raserfart. Er alle forsvunnet? Liker å titte innom av og til, men skulle øsnke jeg var litt flinkere.

Neeida; vi er ikek forsvunnet - vi er på privat del av NM. Du kan bli medlem ved å gå inn på SOsiale Grupper under Hurtliglenker (og September 2006).

Blir koselig å høre mere fra deg!!

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:47.