Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > September 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-07-2008, 20:24   #1
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,699
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.
hyper Krissie

Ny stempelbyttering - meld deg på!

PS: Fikk QK'en min idag. gjett om det klør i fingrene!! Måtte prøve den, skikkelig lett å bruke. Nå trenger jeg jo mere alfabet snart . Kan ikke lage kort nå bår jeg har besøk!
Lillebror april '08
Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-07-2008, 21:00   #2
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,908
MP Rating: 0% (0)
*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.
Sv: Krissie

Og vimsejenta som sendte så mange fine trykk sist
Gammel 17-07-2008, 21:54   #3
Veteranmedlem

Krissie sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,835
Blogginnlegg: 4
Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tinus76 Vis post
Ny stempelbyttering - meld deg på!

PS: Fikk QK'en min idag. gjett om det klør i fingrene!! Måtte prøve den, skikkelig lett å bruke. Nå trenger jeg jo mere alfabet snart . Kan ikke lage kort nå bår jeg har besøk!

Du ble advart! :P

Jeg driver og tenker frem og tilbake på det.... jeg har ei svææææær bunke med trykk som jeg fremdeles ikke har fått brukt. Bør kanskje få brukt noen av dem først? :spark:
Gammel 17-07-2008, 22:30   #4
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,699
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Krissie Vis post

Du ble advart! :P

Jeg driver og tenker frem og tilbake på det.... jeg har ei svææææær bunke med trykk som jeg fremdeles ikke har fått brukt. Bør kanskje få brukt noen av dem først? :spark:
Hehe...

Du trenger alltid noen nye vel

Vimesejenta ja - du er med? Var Bimalv med sist? Du er jo kortlager og må være med vettu!!

Gleder meg allerede!!
Lillebror april '08
Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-07-2008, 23:05   #5
Veteranmedlem

Krissie sin avatar

Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tinus76 Vis post
Du trenger alltid noen nye vel
Men jeg har jo ikke fått brukt alle mine egne nye stempler en gang.

Nei, jeg må nok dessverre stå over denne gangen....
Gammel 17-07-2008, 23:10   #6
Supermedlem

Bimalv sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Hjemme ;)
Meldinger: 750
Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.

Krissie: Bare kupper tråden bittelitt. Hvor ligger Hobbyhimmelen? Det er den som ligger i Kr.sand eller?
Gammel 17-07-2008, 23:35   #7
Veteranmedlem

Krissie sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Bimalv Vis post
Krissie: Bare kupper tråden bittelitt. Hvor ligger Hobbyhimmelen? Det er den som ligger i Kr.sand eller?

Trådkupping er jo fint!
Tenkte å skrive til deg i stempelbytteringtråden, men det passet liksom ikke helt siden jeg ikke hadde tenkt å være med...

Men, Hobbyhimmelen ligger i KRS!
Henrik Wergelandsgate! Det er virkelig en liten himmel!
Gammel 17-07-2008, 23:37   #8
Veteranmedlem

Krissie sin avatar

Henrik Wergelandsgate er bussgata som ligger nærmere Slottet.
Når du står Markens i krysset med Vero Moda, Spaceworld, Mjåland (tror jeg) og en godtebutikk, så er du i Henrik Wergelandsgate. Da går du litt lenger oppover H.W-gate. Den ligger i kvartalet mellom Markens og Kirkegata.

(sikkert like greit å kikke på Gule Sider fremfor å lese mine forklaringer. )
Gammel 18-07-2008, 00:11   #9
Supermedlem

Bimalv sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Hjemme ;)
Meldinger: 750
Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.

Hehe, takk for forklaring i hvertfall. Måtte bare sjekke om det var i byen eller utfor... Skal være der ei uke så må jo ha litt å gjøre på. Går vel litt tid der er jeg redd.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:50.