Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > September 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-07-2008, 12:02   #1
Veteranmedlem

*Hufsa* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 4,352
MP Rating: 0% (0)
*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.
Lukket forum

Jeg og Tiger'n snublet over hverandre inne på BabyPorten.no.
Der kan man ha sin egen private klubb, og også en litt mer åpen del.

Hadde vært koselig om flere ville bli med inn dit, så kan vi henge sammen helt privat i en september 06-klubb.
Gammel 14-07-2008, 12:08   #2
Seniormedlem

*Silje* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,915
MP Rating: 100% (1)
*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.
Sv: Lukket forum

Kan vi ikke heller samles på forumet til Miriel og SSS?
Der er det også lukket forum for sept 06...
Blir liksom så mange forum etterhvert

*Silje* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2008, 12:12   #3
Veteranmedlem

*Hufsa* sin avatar

*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, det blir det.
Derfor hadde jeg håpet at dere ville bli med inn på BP, der er jeg jo allerede.

Det er utrolig morsomt i "felles-forumet" også. Masse artige damer og høy takhøyde!
Gammel 14-07-2008, 12:23   #4
Supermedlem

Lilleklump sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,382
Blogginnlegg: 1
Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.

Jeg ender alltid opp med å bli her jeg da...syns det blir så mange steder å være...

Liten : ventes i Feb/Mars 09!
Lilleklump er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2008, 13:21   #5
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,699
Blogginnlegg: 2
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lilleklump Vis post
Jeg ender alltid opp med å bli her jeg da...syns det blir så mange steder å være...
Signerer
Lillebror april '08
Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2008, 13:54   #6
Supermedlem

Septa sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 726
Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lilleklump Vis post
Sitat:
Opprinnelig postet av Tinus76 Vis post
Signerer
Huff, samme her...
Gammel 14-07-2008, 14:30   #7
Veteranmedlem

*Hufsa* sin avatar

Jeje.
Det er litt synd, for jeg kjenner at jeg bare stikker innom her for de få oppdateringene i september 06 en veldig sjelden gang nå.
Gammel 15-07-2008, 08:37   #8
Supermedlem

CatheMor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 1,265
CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.

Jeg husker ikke på å besøke alle disse forumene våre men nå har jeg i alle fall registrert meg på babyportalen.no

Storesøs 99 & Lillesøs 06 & Lillebror 08
Bærer i diverse sjal, Taitasi meitai og himkokt podaegi. Småfolket sitter bakovervendt.
CatheMor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-07-2008, 20:47   #9
Veteranmedlem

*Hufsa* sin avatar

Neineinei, babyporten, ikke portalen.
Gammel 15-07-2008, 22:08   #10
Supermedlem

CatheMor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 1,265
CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.CatheMor har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av *Hufsa* Vis post
Neineinei, babyporten, ikke portalen.

Ja, det er babyporten jeg har registrert meg på. Portalen var en trykkleif.

Storesøs 99 & Lillesøs 06 & Lillebror 08
Bærer i diverse sjal, Taitasi meitai og himkokt podaegi. Småfolket sitter bakovervendt.
CatheMor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:16.