Endelig fri etter helg!!! Og lillegutt har hatt feber siden mandag igjen... Men nå er det bare en uke til vi skal til øre-nese-hals, men er jo typisk at han da er helt frisk for første gang siden romjulen...
Nå har lillegutt akuratt sovnet. Vi har støvsugd og tatt av sengklærne... Må i hvert fall vaske badet også så får vi se om vi rekker over gulvene også... Egentlig så har jeg bare lyst å sette meg ned og begynne på julekalenderen, men da vet jeg at jeg ikke får gjort noe annet... Men det er jo på dagen det er lys nok... (vi har enda litt lite lys i stuen og det begynner jo å bli mørkere om kveldene nå...).
Nå har vi omsider fått kisten inn i hus (ca 100 år gammel som jeg har pust ned, behandlet med makkmiddel og beiset i nesten lik farge som den orginalt var i), så nå har vi all duploen på en plass, ble faktsik mye ryddigere av det...
Har allerede begynt å tenke på hva vi skal servere i bursdagen til lillegutt, er så vanskelig for han har et søskenbarn som er allergisk mot så mye rart... Og jeg har lyst at hun også skal kunne spise det meste som serveres (ifjor klarte jeg bare å bake muffins til henne + masse frukt...). Blir uansett mye frukt!!
Idag sov faktisk lillegutt helt til 0645

Utrolig deilig og hører med til unntakene... Veldig sjeldent at han sover rett over 10 t på en natt...