Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > September 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-09-2008, 08:23   #1
Supermedlem

tigern sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 985
MP Rating: 0% (0)
tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.
Onsdagskravletråd

Hei. Jeg er kommet meg på jobb. Venter på at kaffen skal bli klar.. Må våkne litt..

Ellers er det fint vær ute hos meg i dag :sol: Håper det varer litt utover dagen også

Ewi: Har du vært på handelstevne i år? Var det isåfall noe å se på?

tigern er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 08:35   #2
Seniormedlem

Ariadne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 2,834
Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Onsdagskravletråd

Markus våknet i halv seks tiden men sovnet igjen, og så våknet han ikke før litt over åtte! Deilig å sove så lenge, mot syv de siste dagene.
Gammel 03-09-2008, 08:55   #3
Seniormedlem

*Silje* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,915
MP Rating: 100% (1)
*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.

Her skinner sola plutselig også, men sprutregnet i dagtidlig!
Pussig!
Vi har sovet i hele natt, og det var ganske deilig.
I går sovnet jeg nemlig ikke før halv 3...
Sambo var på jobb, og A turnet fra 12 til halv 3!!!!

*Silje* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 09:48   #4
lex
Veteranmedlem

lex sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 3,722
lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.

Det kan jeg tenke meg var godt, *Silje* ! Håper det fortsetter!

Å sove til over åtte er jo ren luksus, Ariadne! Sover han hele natten i ett uten å våkne også?

Jeg lurer også på hvordan handelsstevnet var. Synes å minnes noe om en lakrislisse som var veldig god, men den kan jo ha vært kjøpt et annet sted

Var du på foreldremøte i går, *Silje* ? Var det bra? Fornøyd med vårt foreldremøte i går, nyttig informasjon og kjekt å se de andre foreldrene.

I dag har jeg bare to timers undervisning, men skal ut og kjøre minibuss igjen i kveld. Så blir det kanskje oppkjøring på torsdag. Det går jo ganske greit å kjøre bussen, men dersom jeg må inn og lirke blant veiarbeid og enveiskjøring i sentrum tror jeg at det spøker for hele sertifikatet. Uvant å kjøre så stor bil!

Håper dere får en fin dag i dag!

Mars 2004, August 2006
--------------------------------------------------------------

En stjerne skinner i natt
lex er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 10:01   #5
Ewi
Seniormedlem

Meldinger: 1,995
MP Rating: 100% (2)
Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.

Handelsstevnet ja.. for min del (og sambos del) var det ikke noe spennende - men det hadde jeg heller ikke forventet. Vi er jo bare sånn, generelt uinteresserte i ting
Det er som vanlig, masse varer på messen, noen håndtverksutstillinger, en liten dyreutstilling (som kanskje var det eneste litt interessante for mini) og ellers masse boder med dilldall og karuseller off kørs. Vi kommer nok ikke til å reise igjen på noen år, såpass lite var det for oss der oppe. Dyrt å komme inn også.
Karuseller har vi jo jevnlig i byen her om sommeren, så mini får prøve seg der neste år.
Gammel 03-09-2008, 10:36   #6
Supermedlem

tigern sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 985
tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.

Hmm.. Høres jo ikke så spennende ut for oss heller. Hva er prisen på å komme inn da? Det er liksom mer når en først skal ha noe. Som hvitevarer osv..

Nå blir det nok heller vedbæring på oss da.. Muligens ved på døra i dag

tigern er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 10:49   #7
Seniormedlem

*Silje* sin avatar

Meldinger: 1,915
MP Rating: 100% (1)
*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.

lex - foreldremøtet var helt greit. Først felles hvor de presenterte personalet og de viktigste i årsplanene. Så hadde de litt info om gebyr ved for sen henting som gjelder hele kommunen og så en powerpoint-fremvisning med bilder fra hvordan en hverdag i bhg var. Veldig fint, men ble litt lang fremvisning...
Etterpå ble vi delt etter team, hvor vi fikk litt info om hva de gjør og hva planene er, så ble det tatt opp garderobeproblematikk, og så hjem
Bedre enn i fjor hvertfall!
Hva hadde dere på programmet, lex?

*Silje* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 11:14   #8
Ewi
Seniormedlem

Meldinger: 1,995
MP Rating: 100% (2)
Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.

Tigern: det koster 100 kr pr voksen, og 50 for barn mellom 5 og 15.
Gammel 03-09-2008, 12:25   #9
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 603
Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.

Endelig fri etter helg!!! Og lillegutt har hatt feber siden mandag igjen... Men nå er det bare en uke til vi skal til øre-nese-hals, men er jo typisk at han da er helt frisk for første gang siden romjulen...

Nå har lillegutt akuratt sovnet. Vi har støvsugd og tatt av sengklærne... Må i hvert fall vaske badet også så får vi se om vi rekker over gulvene også... Egentlig så har jeg bare lyst å sette meg ned og begynne på julekalenderen, men da vet jeg at jeg ikke får gjort noe annet... Men det er jo på dagen det er lys nok... (vi har enda litt lite lys i stuen og det begynner jo å bli mørkere om kveldene nå...).

Nå har vi omsider fått kisten inn i hus (ca 100 år gammel som jeg har pust ned, behandlet med makkmiddel og beiset i nesten lik farge som den orginalt var i), så nå har vi all duploen på en plass, ble faktsik mye ryddigere av det...

Har allerede begynt å tenke på hva vi skal servere i bursdagen til lillegutt, er så vanskelig for han har et søskenbarn som er allergisk mot så mye rart... Og jeg har lyst at hun også skal kunne spise det meste som serveres (ifjor klarte jeg bare å bake muffins til henne + masse frukt...). Blir uansett mye frukt!!

Idag sov faktisk lillegutt helt til 0645 Utrolig deilig og hører med til unntakene... Veldig sjeldent at han sover rett over 10 t på en natt...

http://www.kiss-kiddforum.com
Anette76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 12:50   #10
Seniormedlem

Ariadne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 2,834
Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lex Vis post
Å sove til over åtte er jo ren luksus, Ariadne! Sover han hele natten i ett uten å våkne også?

Vanligvis sover han fra mellom 18:30-19 og til 7 på morran. Hele natta ja. Men det har hendt i det siste at han tror det er morran før seks...
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:42.