Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > September 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-07-2008, 19:51   #1
Veteranmedlem

*Hufsa* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 4,352
MP Rating: 0% (0)
*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.
Smokken

Den jævla smokken.
Eller "hmokken" om dere vil. Jeg er SÅ lei!
Alle bildene fra forrige ukes ferietur er ødelagt av den stygge smokken han har midt i trynet.
Så i dag tok vi ett oppgjør med den.
Han hylte og skrek og var helt hysterisk, men han skjønte forholdsvis kjapt at jeg hadde bestemt meg, og han skulle få den når han skulle sove.
Men da han fikk den skjønte han at det var fordi han skulle legge seg, så da vilel han ikek ha den allikevel.
Jeg håper dette går ganske smertefritt. Han var flink før, og brukte den egentlig bare når han sov/var lei seg e.l. Men etter at Lillebror kom til, så har det sklidd ut.

Hvordan er det med smokk hos dere andre?
Gammel 14-07-2008, 19:54   #2
Veteranmedlem

*Hufsa* sin avatar

*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.*Hufsa* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Smokken

Ikke like tøff med smokk.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 14-07-2008, 20:07   #3
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,504
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Herlig gutt med smokk da

Ååh, jeg er så glad vi slipper den kampen! (Selv om jeg egentlig heller hadde ønsket vi fikk til smokken for lenge siden ).

Lykke til!

Lita84 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2008, 20:38   #4
Veteranmedlem

*Hufsa* sin avatar

Jeg har vært utrolig glad i smokken. Veldig godt oe som alltid trøster umiddelbart.
Men nå er jeg lei.
Gammel 14-07-2008, 20:52   #5
Supermedlem

Septa sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 726
Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.Septa har en strålende fremtid.

Her vil han ikke ha smokken annet enn når han skal sove..han sovner med den, men så kaster han den i løpet av natten. Håååper det blir lett å slutte med den siden han ikke er så veldig avhengig. Venter nok et lite år til!
Gammel 14-07-2008, 20:58   #6
Medlem

MinnieMus82 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Karihaugen i Oslo
Meldinger: 214
MinnieMus82 er fantastisk mot andre.MinnieMus82 er fantastisk mot andre.MinnieMus82 er fantastisk mot andre.MinnieMus82 er fantastisk mot andre.MinnieMus82 er fantastisk mot andre.MinnieMus82 er fantastisk mot andre.MinnieMus82 er fantastisk mot andre.MinnieMus82 er fantastisk mot andre.MinnieMus82 er fantastisk mot andre.MinnieMus82 er fantastisk mot andre.MinnieMus82 er fantastisk mot andre.

Her brukes den kun til soving og noen ganger som trøst når hun er syk.. Men skulle gjerne vært kvitt den! Tenker også at den forsvinner til våren..
Gammel 14-07-2008, 21:02   #7
Veteranmedlem

*Hufsa* sin avatar

Jeg syns det er greit at han har den om natten, men jeg hører jo ikek hva han sier om dagen.
Gammel 14-07-2008, 21:06   #8
Seniormedlem

*Silje* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,915
MP Rating: 100% (1)
*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.

Her brukes den litt for ofte
Og jeg er leeeei ja!
Men han tilter jo fullstendig hvis jeg tar den...
Og jeg orker ikke surving...

*Silje* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2008, 21:14   #9
Veteranmedlem

*Hufsa* sin avatar

Jeg har bestemt meg, så nå tar jeg kampen.

Det nytter ikke å gjøre dette halvveis, så man må være klar for en fight.
Men det som er så herlig er jo at han skjønner hva jeg sier.
Han ble hysterisk, og jeg satte han i ett hjørne. Der forklarte jeg at han fikk stå til han roet seg, og at han skulle få smokken når han skulle sove.
Det tok kanskje fem minutter, så skjønte han greia.
Han prøvde seg noen ganger, men da var det tilbake i hjørnet. Så hørte vi ikke mer før leggetid.
Gammel 14-07-2008, 21:27   #10
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Vestby
Meldinger: 873
Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.

Sara bruker ikke smokk i barnehagen så lenge hun ikke sover. Ikke hos besteforeldrene heller. Men hjemme i helgene... det tar helt av. Hun NEKTER å gi deg fra seg. Da blir det hylings!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:56.