|
 |
|
04-09-2008, 08:18
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,909
|
Jepp, torsdag igjen, ukene går fort!
Ikke mange planer i dag, kanskje brødbaking...
Venter på at det skal bli tid for å dra i bhg, han spiser frokost hjemme, så jeg leverer stortsett rundt 9.30.
Hva gjør dere i dag?
|
|
04-09-2008, 08:39
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,915
|
Er på jobb 
Vi var på bading i går, skal si det var en som storkoste seg (og som sov lenge i dag) 
Hoppet og svømte og var helt i hundre!
Herlig!
Var med 2 til, og vi var de eneste der første halvtimen, så kom det to jenter til.
Så var jo kjempebra, og unga digget det!
Planen i dag er jobb til kl 4, middag og så blir det vel den store rydde og vaske-dagen som vanlig...
|
|
|
04-09-2008, 09:45
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 2,834
|
Vi skal til mamma på middag, og etterpå på barnas dag på skoringen, se etter vintersko til gutten her. Noen som har prøvd de skofus vinterskoene?
|
|
|
04-09-2008, 09:57
|
|
Seniormedlem
|
Vi hadde de i fjor, og var vel forsåvidt fornøyd.
Litt kald på beina noen ganger kanskje...
|
|
|
04-09-2008, 11:01
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,504
|
Ojj, der sa du noe. Har sett reklamen for Skoringen på TVn, ja. Men skal på jobb i ettermiddag, og imorra på dagen..Mon tro om det er noe igjen til imorra ettermiddag?? Hva er det som er tilbudet? Hadde også sett litt på de Friends skoene på Coop, men så er jeg litt redd de er for "billig" At de er dårlig..Vil jo bare gi jenta mi det beste..
Jeg fikk mensen i natt NÅ husker jeg hvordan det var å føde, og ble litt glad for at mensen faktisk kom så jeg slapp å føde en gang til Satt deres smerter også i lysken?? Nederst i m agen og i lysken..strålinger ned itl knærne og i ryggen *grøsse ved tanken* NÅ skal jeg starte med Cerazette igjen, legen anbefalte meg egentlig Diane eller Yasmine mot mine manglende eggløsninger, men siden jeg fortsatt ammer tror jeg ikke jeg skal bruke noe med de hormonene i..
Jeg har forøvrig en veldig mammadalt. 2 ganger før kl.5 var hun over i min seng for serving. Og når hun har kost litt med ene puppen har hun nå lært seg et nytt ord; "anreeeee" (andre) og kryper over på andre sida Vertfall, å gå på do får man IKKE gjøre alene her i huset. Ikke en gang midt på natta..Så da måtte jeg ta henne med (for å ikke vekke hele huset med hennes hyling), og da skulle hun også sitte på potte..Så da satt vi der i natta..og tisset på potte og do (og selvfølgelig ville hun ikke sove etterpå "hoppa sængaaa" ). Ble ordnings til slutt da..
Så morsomt med bading! Er det sånn "en gang i uka" eller noe??
Fant du ut noe om de antistoffene, *Beate*? Er ganske så sikker på at du har dem i deg for alltid (vertfall noen og tjueår) når du først har dem. Vi blir jo vaksinert mot det når vi er små så (MRR). Og derfor er vi "positive" når de tester. Noe som er bra. Dessverre blir jo ikke alle barn vaksinerte som gjør at verden blir farligere for andre som av en eller annen grunn ikke har antistoffet, og ikke minst de barna som ikke er vaksinerte..
|
|
|
04-09-2008, 11:22
|
|
Seniormedlem
|
Satser på å få til bading hvertfall en gang i uka fremover ja.
Enten der vi var i går eller på jobben til svigermor eller i ett anna svømmeanlegg
|
|
|
04-09-2008, 12:24
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,909
|
Så koselig at dere er og bader Silje, kunne egentlig tenkt meg det selv, men har ikke lyst å dra alene....
Lita: Alle jeg har spurt mener man har de i seg "alltid", så jeg har ikke undersøkt nærmere  Skikkelig mamma-kose-jente du har, du får nyte det før hun blir stor og selvstendig
|
|
04-09-2008, 12:31
|
|
Seniormedlem
|
Sist endret av *Silje*; 04-09-2008 kl 12:33.
|
|
|
04-09-2008, 13:16
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 985
|
Må man søke deg da eller Silje??
|
04-09-2008, 13:37
|
|
Seniormedlem
|
Aner ikke jeg, tigern, men sendte deg en invitasjon
|
|
|
 |
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:03.
|