Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > September 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-08-2008, 08:43   #1
Seniormedlem

*Silje* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,915
MP Rating: 100% (1)
*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.
Vinterdresser, vintersko etc

Hva satser dere på i år?
Hva har dere vært fornøyd/misfornøyd med før?
Hvor mye av hvert slag trenger man?
2 dresser og 2 par vintersko?
10 luer og 20 par votter?
Gode tips til gode luer og votter?

Tror vi satser på Trolldress med uttagbart för i år, og evt NameIt/Exit som ekstradress.
Hadde NameIt i fjor, og fornøyd med den, men tenkte ha 2 i år som han antakelig skal være mer ute i bhg enn i fjor.
Kjøpte ett par cherroxer i vår, satser på at de passer en stund til.
Også regner jeg med det blir ett par litt høyere gore-tex-sko.

*Silje* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2008, 09:30   #2
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,699
Blogginnlegg: 2
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.
Sv: Vinterdresser, vintersko etc

Det går i Reima Tec her, veldig fornøyd med dem. Så er det Reima luer + alle de som svigers strikker. Extra dress blir kanskje fra Helly Hansen - får se.
Er veldig glad i Janus ulldresser også + jumprer og bukser som svigers strikker.
Er fornøyd med noen vintersko jeg har kjøpt på Coop Obs + Cherrox.
Lillebror april '08
Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2008, 10:11   #3
Moderator

Diddlina sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,999
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.

Tøffeliten har dressen sin fra forrige vinter.
Dete er en Cubus-dress. Når den blir for liten får han en Stormberg dress etter Tuppeline.
Vintersko/Cherrox har han ikkje. Har ikkje tenkt på kva type vi skal kjøpe.
Votter og luer har vi litt forskjellig av. Får sjå kva som passer enda og kva som er for lite, før vi evt. kjøper påfyll...
Gammel 03-08-2008, 11:02   #4
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,908
MP Rating: 0% (0)
*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.

Kjøpte en Reima tec på 30% i vår, str 92. Må vel kanskje ha en ekstra dress de dagene han skal være hjemme, men to dresser i bhg orker jeg ikke investere i.

Var fornøyd med de cherroxene jeg kjøpte på OBS i fjor, så det blir nye slike om de forrige er for små. Kjøpte et par svarte vintersko med orange såle og kant oppe, høye i skaftet, disse passer han nok i hvertfall frem til jul.

Luer kjøper jeg bare der jeg finner noen som ser varme og gode ut, bryr meg ikke om merket. Har ei tynn hjelmlue fra i fjor og ei janus lue, de er gode når det ikke er for kaldt.

Ang votter så var jeg IKKE fornøyd med TROLL sine til 300 kr Han var iskald på hendene hver gang han brukte dem, til tross for ulla inni. Har et par hjemmestrikkede, tovede votter som han heller får bruke. Regnvotter kjøpte jeg billig på Europris
Gammel 03-08-2008, 13:38   #5
lex
Veteranmedlem

lex sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 3,722
lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg satser på to dresser + en selebukse. Et par vintersko og et par cherrox e.l. + Sikkert arvesko som ekstrasko.

Votter - de er som sokker, det er alltid en som blir borte. Så det kjøper jeg inn i store kvanta... Lue: Foretrekker hjelmluer i varierende tykkelse. Luer uten knyting henger ikke fast, og de med knyting er noe herk å knyte når de blir våte + gnagsår under halsen

Jeg bryr meg heller ikke om merket, men jeg har erfart at Skogstad, Mikkline, Name It og Reima er bra og så er jeg ikke fornøyd med Troll... Av billigdresser foretrekker jeg HM. OBS sin er veldig lite slitesterk, og den på ICA suger til seg vann.

Noen som har prøvd Europris sine, forresten?

Mars 2004, August 2006
--------------------------------------------------------------

En stjerne skinner i natt
lex er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2008, 14:06   #6
Veteranmedlem

Krissie sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,834
Blogginnlegg: 4
Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har kjøpt en dress i 98 - Virus, tror jeg merket het.
Så har vi en todelt dress etter mi kusine, men den er muligens litt stor i vinter.

Votter - jeg har kjøpt Polarn o.Pyret sine votter. Hadde de i fjor, og var superfornøyd! Tror aldri Snuska har hatt så varme fingrer noen gang!
Fant større størrelser til 50% her i vår, så de måtte jeg bare ha.
Grønne i fargen = brukbare til Klumpen også.

Sko... hmmm... Vi må vel ut på skojakt etterhvert.
Gammel 03-08-2008, 14:42   #7
Seniormedlem

Cathie sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 2,102
Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.Cathie har en strålende fremtid.

Jeg kjøpte to ticket to heaven dresser på 50 og 70% i våres.
De er veldig store i str. så jeg regner med at 86 dressen passer ut vinteren faktisk! Så har jeg en i 92 også... Brukte såvidt 86str på slutten av vinteren i år, og den var helt super! (Bortsett fra at den ble litt klumpete siden den var alt for stor) Kjempevarm og enkel dress uten fôr og styr, og helt vanntett!

Sko er jeg veldig usikker på! Hadde ecco goretex ifjord, men syns kanskje de var litt kalde... Vanntette var de da, og veldig gode og fine.

Votter hadde vi av Reima, men de syns jeg også kanskje var litt kalde...
Gammel 03-08-2008, 18:21   #8
Seniormedlem

Ariadne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 2,834
Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi er veldig fornøyd med Reflex sin som vi hadde i fjor så da kjøpte jeg en lik på tilbud i vår. Får se om vi kjøper en til eller ei. Barnehagen har jo "dressvask" i prisen
Gammel 03-08-2008, 19:48   #9
Veteranmedlem

Tini 2 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 4,140
Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.

De får seg reima tec dresser, luer og votter i bursdagsgave fra besteforeldrene og onkelen. De hadde ikke fått de inn på butikken enda, men kommer i løpet av neste uke(er forhåpenligvis leeeenge til vi trenger de)
Som ekstradress hadde jeg tenkt å kjøpe de på ica maxi etter anbefaling fra styrer i barnehagen, hun sa at de var de beste dressene som barn hadde i barnehagen hennes i fjor, og siden de koster 79kr tenkte jeg det var greit å prøve de. Ekstra votter og luer blir vel fra HM og POP.

Kommer til å kjøpe viking cherroxer til de, samt ecco goretex vintersko.

Har også en Reflex dress fra i fjor etter hun på 3 år, samt en fra sportsmann og en legodress og noen skogstad tynnbukser som kan brukes med ull under feks.

-98
Tini 2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2008, 19:56   #10
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,908
*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tini 2 Vis post
Som ekstradress hadde jeg tenkt å kjøpe de på ica maxi etter anbefaling fra styrer i barnehagen, hun sa at de var de beste dressene som barn hadde i barnehagen hennes i fjor, og siden de koster 79kr tenkte jeg det var greit å prøve de.
Skrivefeil? Hvis en vinterdress bare koster 79 kr skal jammen jeg også ha den til ekstradress
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:46.