Vis ett enkelt innlegg
Gammel 14-04-2004, 10:31   #7
loop
Seniormedlem

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 2,571
MP Rating: 0% (0)
loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.
Sv: Oppskrifter på babymat!

Jo, det er nok for tidlig hvis dere ikke har gitt noe fast føde enda. Ville begynt med å mose kun gulrot og potet og tynnet ut med vann. Deretter innført litt og litt. Den oppskriften jeg la inn er jo for voksne, men jeg moser den i foodprosessoren til barnemat. Enda bruker jeg bare krafta og moser i gulrot og poteter, til gutten min som er 4 mnd. Poenget mitt er at jeg tror vanlig sunn mat er best, og at de kan spise det samme som oss, minus krydder. Ikke mer tungvint enn det.

Ellers har jeg oppdaget at "Semper" i Sverige har masse melkefritt og økologisk på glass, fra 3 mnd. Det er billig og mye bedre enn Nestle som inneholder konserveringsmidler med mer.
loop er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat