Vis ett enkelt innlegg
Gammel 18-05-2004, 20:28   #82
Benja
Supermedlem

Benja sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Bodø
Meldinger: 716
MP Rating: 0% (0)
Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.
Sv: Nakne barn på stranda?

Sitat:
Opprinnelig postet av Stina
Ja, ja... Jag har egentligen inget stort behov för att argumentera mer i denna saken. Det finns hemskheter överallt och det är omöjligt att skärma våra barn för allt det otäcka.... Tyvär Och som du skriver här ovan så finns det pedofila som älskar att sitta och se på små pojkar som dusjar. Men dusja måste de ju, ska vi sätta på dem badbyxor när de dusjar också då?

Diskusjone dreier seg rundt nakenhet på stranda, jeg har bare opplevd for mye dritt til å la mine barn gå nakne offentlig.
Kommer aldrig i verden til å fortelle om egentlig hvorfor de må ha på badetruse, den skrekken trenger de ikke leve med.
Hva andre kommer til å gjøre bryr jeg meg ikke om, men slik blir det her.