Vis ett enkelt innlegg
Gammel 04-07-2004, 23:41   #6
Nelle
Veteranmedlem

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 4,974
MP Rating: 0% (0)
Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.
Sv: Noen som har opplevd betent blindtarm???

Noe som kjennetegner en betennelse i blindtarmen er at om du trykker på magen mellom navlen og mot høyre side forså å slippe opp så skal det kjennes smerter. De trenger ikke være så sterke.
Lett feber og kvalme er også typiske.

Jeg ble operert for blindtarmbetennelse for 4 år siden. Da hadde jeg i flere dager spadd mange kubikk med grus foran vårt nye hus. Dumme meg trodde det kun var snakk om utrente magesmuskler da smerter begynte å komme.
Men etter kort tid ble jeg syk på natten med kvalme og lett feber. Jeg hadde kun litt smerter over magen. Bagatelliserte det hele og jeg som burde visst bedre.
Pappa kom tilfeldigvis innom på morgenen og fattet mistanke om at jeg nok måtte søke lege.
Jeg ble operet etter kort tid og siden den ikke hadde spukket så ble operasjonen gjort med lapraskopi. Noe som er en enklere prosedyre. Jeg slapp derfor et større arr.

ttp://www.helsenett.no/2_8/2_8_s17.html
Nelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat