Vis ett enkelt innlegg
Gammel 16-05-2005, 22:37   #3
Camelia
Supermedlem

Camelia sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Oslo
Meldinger: 813
MP Rating: 0% (0)
Camelia er bare skikkelig grei.Camelia er bare skikkelig grei.Camelia er bare skikkelig grei.Camelia er bare skikkelig grei.Camelia er bare skikkelig grei.Camelia er bare skikkelig grei.Camelia er bare skikkelig grei.Camelia er bare skikkelig grei.Camelia er bare skikkelig grei.Camelia er bare skikkelig grei.Camelia er bare skikkelig grei.
Sv: uff- containere/ frelsesarmeen..

UFF-containere drives av HUMANA (er litt usikker på hva forholdet egentlig er, men UFF-containeren like ved der jeg bor, eies i hvertfall av HUMANA). Jeg har nylig lest en artikkel (riktignok ikke helt fersk) på nettet angående disse containerne, og forfatteren rettet svært sterk kritikk mot måten disse driver på. Jeg finner selvfølgelig ikke linken akkurat nå, men det gikk på at det landet (i Afrika, husker ikke engang hvilket) som klærne fra Norge går det, har helt andre behov enn klær, som det stod; "her går selv de fattigste går i dress...". Dessuten blir ikke klærne gitt bort, de selges billig, noe som konkurrerer med landets egen tekstilindustri. Skal lete mer etter denne linken...

Her står det i hvertfall noe om Humana internasjonalt:

http://www.humana.org/TextPage.asp?M...MenuItemID=158