Vis ett enkelt innlegg
Gammel 11-12-2005, 20:28   #3
*Ariel*
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,509
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rikshospitalets diett

Jeg har INGEN tro på "raske og enkle" måter å gå ned i vekt på. Går man ¨på en sultekur går man sikkert ned i vekt men når man begynner å spise vanlig igjen etterpå er man raskt der man startet. Å gå ned i vekt å holde seg nede handler om livsstils ending. Å lære seg hva man skal spise og hvor mye.....

Jeg prøvde en sånn kur for mange år siden (ville bare ned 3-4 kg) men jeg holdt ikke til lunsj første dagen engang for jeg var så sulten hele tiden....

Nå har jeg brukt vektklubb.no (på vg.no sine sider) og er 16 kg lettere enn jeg var før jeg ble gravid!! Der får man oppgitt kcal inntak som passer til hvor mye man vil ned i vekt og menyer spesielt tilpasset det inntaket. (Vil du lage egne menyer eller bare spise "litt mindre av vanlig mat" - noe jeg gjorde, gjør du bare det.....) Etter at jeg nådde målet mitt gjorde jeg om medlemskapet slik at jeg skal holde vekten og ikke gå ned mere og da fikk jeg rundt 500kcal extra om dagen....

Det er nå 6 uker siden jeg sluttet å slanke meg og jeg veier faktiks 1 kg mindre enn da jeg sluttet. (Så jeg går ihvertfall ikke opp og mener jeg har lært hva jeg trenger og hvor mye jeg skal spise/trene for å holde meg der jeg vil være!)