Vis ett enkelt innlegg
Gammel 11-12-2005, 20:30   #5
Sander's mamma
Seniormedlem

Sander's mamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Sørum
Meldinger: 2,068
MP Rating: 0% (0)
Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.
Sv: Rikshospitalets diett

Jeg har ei venninne som har klart å gjennomføre den to ganger. Og hun synes absolutt den har hjulpet på forbrenninga. Men dog ikke for flere år av gangen, men i ca 1 år. (men hun HATER brokkoli nå da)

Gubben prøvde seg på den og holdt ut i 5 dager. Da kom maten opp igjen og han droppet hele greia. Er også noen andre jeg kjenner som har gitt opp ettter et par dager gitt.

Har også sett i allefall 2 varianter av den.

Men jeg er enig med deg. Heller en omlegging av kostholdet.
Leste hva man skulle ha i seg i løpet av de 13 dagene og man SKAL ha de tilmålte mengdene og nøyaktig den maten/drikken på lista. Hadde dødd av sult jeg
Starte dagen med kaffe f.eks når man ikke liker kaffe