Diskusjon: Babywatcher ?
Vis ett enkelt innlegg
Gammel 27-05-2006, 09:22   #2
Bauche
Veteranmedlem

Bauche sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,558
MP Rating: 0% (0)
Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Babywatcher ?

Det selges på finn av og til har jeg sett. Selv så ser jeg ikke helt poenget når man har kommet så langt som deg - Du kjenner vel liv nå - eller om ikke lenge iallefall - da vil jo denne greia bli litt overflødig tenker jeg..(koster tross alt 1500 kroner ny)- Tror ikke de blir brukt så innmari lenge

Før man kjenner liv kan det være betryggende, men også temmelig ekkelt om man ikke finner liv...Om morkaka ligger foran, så vil det være vanskeligere å høre lyd vil jeg tro...

Det har tidligere også vært diskusjon om dette egentlig er så lurt å bruke i tide og utide (om barnet legger merke til det og derfor blir stresset) - men jeg har ingenting å henvise til eller noe som helst, så det

Søker du etter babywatcher på google, så finner du mange linker om salg...(og det demrer for meg at noen leier ut slike også..)
Bauche er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat