Vis ett enkelt innlegg
Gammel 23-07-2006, 18:29   #8
muslingen
VIP-Medlem

muslingen sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,022
MP Rating: 100% (2)
muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Billig fotofremkalling

Sitat:
Opprinnelig postet av Camilla_84
Har ventet på bilder fra Elkjøp i 2 uker jeg og enda ikke sett snurten av de, var nok første og siste gang jeg brukte dem ja!
Ja, jeg kan tenke meg at de tar tid. Selv om de sier noe annet. Noe må det jo skorte på når prisen er så lav. Men det haster ikke her. Jeg begynner å jobbe i morra og skal ha barnebursdag om et par uker og barselbursdag og barnehageoppstart på to barn og annet, så bildene blir nok liggende like lenge som forrige bolk (et halvårs tid)...