Vis ett enkelt innlegg
Gammel 27-08-2006, 22:31   #2
Mo9ca
Seniormedlem

Mo9ca sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 2,721
MP Rating: 0% (0)
Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.
Sv: Å få lån ved renovering av eldre bolig

Jeg er ikke sikker, men jeg tror du må ha kausjonist for det som er over husets verdi. Når huset da blir takstert på nytt, vil jo kausjonistene bli frigjort, om det øker såpass i verdi. Om dere kan gjøre mye selv, er det ikke så dum løsning.

Vi kjøpte et oppussingspbjekt for to år siden, det er mye jobb. Samboeren min er snekker, så vi har spart mye penger der, han har gjort alt selv, bortsett fra det elektriske. Vi kjøpte for litt over 600 000, nå har leiligheten vår (tomannsbolig) en verdi på ca 1,2 mill. Det var en takst vi fikk før vi var ferdige, når vi blir helt ferdige, vil verdien bli omtrent 1,4. Det er mer enn hva vi har i lån, og kausjonistene våre vil bli frigjorte. Men, det har vært vanvittig mye jobb.

12.feb.02
|
12.jan.05

Mo9ca er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat