Vis ett enkelt innlegg
Gammel 17-12-2006, 22:58   #2
Lula
Medlem

Lula sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 448
MP Rating: 0% (0)
Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.
Sv: Noen tanker rundt fyllanerver og angst..

Sitat:
Opprinnelig postet av aldri mer
I dag er jeg en erfaring rikere!
Etter å ha slitt med angst i forskjellige varianter i en årrekke, så "sluttet" jeg å drikke meg full.
Nå som jeg er frisk igjen, tenkte jeg det hadde vært gøy å "ta opp ungdomstiden litt", men det skulle jeg ikke gjort via flasken i alle fall!
Nå har jeg slike nerver at jeg ikke klarer å roe meg!
"Hva snakket jeg med den om"? "Fortalte jeg henne det jeg lovte jeg ikke skulle si til noen"? Osv osv. Ikke verdens undergang er det sikkert mange som vil si, men det føles slik for meg! Jeg mistet kontrollen!! Jeg får tekstmeldinger angående festen der venninnene ler og spøker med oppførselen min... Jeg kjenner denne snikende uroen fylle kroppen min igjen og etter som timene går, har angsten snart tatt opp all plassen inni meg...
Jeg vil bare gråte! Hvorfor drakk jeg meg så full???
Jeg gruer meg så fryktelig til å møte verden igjen i morgen!! Hva om jeg har støtt noen?? Tenk om jeg har fortalt noen noe om meg selv som jeg egentlig ikke vil skal komme ut...Sist men ikke minst; Hva om angsten er kommet for å bli!?!??? Skulle det bare en fyllakule til for å vippe meg av pinnen? Må jeg alltid ha slik kontroll for å ikke havne i angstens klør igjen..?
Føler meg som en elendig mamma... Mamma lå til sengs i dag fordi hun hadde vært så full...Han klarer seg like godt sammen med pappan sin, men det er noe med dette å være så dårlig pga av alkohol at man ikke kan ta seg av sitt lille barn!!
Nei, dersom angsten gir slipp på meg etter dette, så skal jeg aldri aldri drikke meg full igjen!!!
Hilsen meg -
kontrollfriken...
Jeg tror det eneste jeg kan si er at du vil føle det mye bedre i morgen!! Og at som du selv skriver bare straffer deg selv. Hadde det skjedd noe "forferdelig" så ville du ha husket det.

Nei, pust ut!! Og vær heller glad for at du har så store krav til deg selv som Mamma og menneske. For det er jo det du er, når du er så redd for å ha såret andre underveis. Og når det er så forankret i deg, så har du garantert ikke videreformidlet andres betroelser til deg.
Den eneste jeg kan tenke meg du har vært "for ærlig" om, er evt. deg selv.

Uansett, hold holdet høyt!! Ta deg en paracet før du legger deg - så sovner du så godt. Og i morgen er en ny dag!!

Klem
fra
Lula

Fikk min vakre gutt 13/11-05
Lula er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat