Vis ett enkelt innlegg
Gammel 14-03-2007, 14:07   #10
sessan&prinsessan
Seniormedlem
 
sessan&prinsessan sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,663
MP Rating: 0% (0)
sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilke bivirkninger har du hatt av hormonspiral (Levonova)?

Jag fick satt in just den efter rekomendation fra gyn lege på Ahus, pga att jag blödde konstant & massa efter födseln & 10 mån till insettelse.

Så jag kom ju till himmel riket efter 3 veckor & bara lite mens varje dag Sakta har det avtagit & nu efter 4 månader så har jag mer som mens 1 gång i månaden & som varar i 1 vecka ca.

MEN....... Jag har haft ont fra dag 1 !!!!!!! & nu har det blitt så illa i det sista att det gör ont att lyfta prinsessan

Snacket med legen idag & blir henvist ul på ahus för jag skulle inte ha det sån !!!

SÅÅÅÅÅÅ lusten da Vart är den???????
Vill ju ha lust när man först bruker prevansjon liksom
__________________
Sessan&Prinsessan`s blogg

Vogndilla
Forum för speciellt intresserade

sessan&prinsessan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat