Vis ett enkelt innlegg
Gammel 12-05-2007, 15:31   #6
Snurreline
VIP-Medlem

Snurreline sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,445
MP Rating: 0% (0)
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Konfirmasjonskort-hva skriver du inni?

Hvem er det du skal til?

Jeg var i konfirmasjonen til ho største av dem jentene jeg har passa og jeg skrev noe personlig i kortet...Noe om ho som person og hvor mye hun betyr for oss...Vi var den eneste som hadde skrevet noe personlig på den måten og hun ble veldig glad for at vi hadde gjort det.

Så mitt råd er å skrive noe om personen du skal til, eventuelt om hva den personen har betydd/betyr for deg/dere....Kommer såklart om på om det er til en som står deg nær eller om det "bare" er nabon liksom...