Sitat:
Opprinnelig postet av lille L
Det er en kombinasjon... jeg liker dem ikke fordi jeg har få små pupper til dem. Etter min mening.. sånn nå vet alle på NM nok en gang, poengtert at mammaen til lille L har små pupper!  De passer ikke til meg, jeg har ikke tenkt å legge ut noe bilde, men til meg som bruker B cup inkl innleggene m.a.o en midt i mellom A og B, så er de faktisk for store. Ikke særlig moro å argumentere slik som dette altså... kan du ikke bare akseptere at vi er forskjellige? De er faktisk for store til meg... de viser godt over ammetopp/bh og de sklir oppover og utav bh/toppen. Jeg må brette de nederst for å få de til å passe, og da syns jeg vitsen er borte. Selve innlegget er fint, som dere sier, samler opp og lekker ikke. Men de passer ikke..
Er det faktisk bare meg her i verden, som disse oppleves for store for altså`? Jaja... da er jeg vel deformert jeg da... 
|
Du trenger ikke forsvare hvorfor du ikke liker dem. Jeg sier bare at de passer til de med små pupper også, selv om de ikke passer til akkura dine.