Vis ett enkelt innlegg
Gammel 04-07-2007, 19:14   #5
Pusa
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,387
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Får man søskenforsøk med tredje barn også?

Sitat:
Opprinnelig postet av banana
Takk for svar.Dette var vel strent tatt en avsporing. Men: Tror du ikke klinikkene klarer å ta seg av slike avgjørelser? Jeg vil tro at de færreste velger bevisst å gå på en privatklinikk dersom man kan få et forsøk betalt av systemet. Men jeg har selvsagt forståelse for at man blir ned- eller bortprioritert av systemet i min situasjon. Allikevel, dersom jeg får et "gratis" forsøk så velger jeg nok å ta det. Jeg vil anta at klinikken klarer å prioritere de som har større behov (= færre barn) foran meg. Så derfor lurte jeg på hvordan praksis var.
Ja, ja, du om det. Jeg for min del synes ikke det blir riktig Og det har jeg vel min fulle rett til å både si og synes
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat