Vis ett enkelt innlegg
Gammel 04-09-2007, 11:50   #14
Corbeille
Supermedlem

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,106
MP Rating: 0% (0)
Corbeille har en strålende fremtid.Corbeille har en strålende fremtid.Corbeille har en strålende fremtid.Corbeille har en strålende fremtid.Corbeille har en strålende fremtid.Corbeille har en strålende fremtid.Corbeille har en strålende fremtid.Corbeille har en strålende fremtid.Corbeille har en strålende fremtid.Corbeille har en strålende fremtid.Corbeille har en strålende fremtid.
Sv: Sunwing Resort Kallithea, Rhodos

Jeg trives veldig godt der og har vært der 3 ganger. Lille M var med i fjor sommer.

Det er et lite stykke til sentrum, men jeg syntes ikke "sydenbyer" er så veldig spennende. Når jeg reiser til syden er det for å bade og slappe av.

Maten på hotellet er god. Både frokosten og restaurantene.

På stranden er det deilig rullesten og ikke sandtrand. I tillegg er det ikke langrundt, men det blir ganske fort dypt. Dette syntes jeg er veldig deilig, dog ikke veldig barnevennlig. Stranden er ganske lang, det er mulig forholdene er annerledes i motsatt ende av stranden.

Vi vurderer også å dra hit neste sommer, mest sannsynlig på sensommeren.

Lille M (sept. 05) & Lille E (sept. 07)
Corbeille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat