Vis ett enkelt innlegg
Gammel 01-12-2007, 13:01   #2
Mariposamamma
Supermedlem

Mariposamamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Oslobygda
Meldinger: 1,479
MP Rating: 100% (1)
Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Til Angelica: Ser du stjernene liten?

Kjære J@nnickemor!

Du kjenner ikke meg, men tårene mine triller for dere og deres lille Angelica!

Akkurat dette diktet betyr så mye for meg, vi leste det i begravelsen til vår lille Johanna. Du vet kanskje om Englesiden allerede? Der er det i alle fall mange mennesker som kan være en god støtte i denne vanskelige tiden og tidene som tross alt kommer. Det har vært en uvurderlig støtte for meg, og er det enda..

Det finnes ingen mening, det finnes ingen ord. Verden er ikke rettferdig på noen måte.. Tenker på dere, og her hos oss tenner vi lys for Angelica og dere som savner henne..

Sist endret av Mariposamamma; 01-12-2007 kl 13:03.
Mariposamamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat