Vis ett enkelt innlegg
Gammel 01-12-2007, 19:08   #4
Tammis
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,395
MP Rating: 100% (1)
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaksinere eller ikke vaksinere...

Nå mener jeg jo egentlig at vaksine er det beste, men vi har nå etter mye frem og tilbake valgt å utsette vaksineprogrammet med Tassen til han er over 3 år. Minst!
Han fikk første vaksinen da han var 9 mnd og ble skikkelig dårlig. Nettopp blitt frisk nå. 8 dager med over 40 i feber. Fikk pusteproblemer og greier.

Er jo mange som mener man bør utsette vaksine til krybbedødsfaren er over, og det er mange som mener at det fortsatt er kvikksølv i vaksinene.
Ikke vet jeg altså, men stol på magefølelsen din iallefall, det angrer jeg på at jeg ikke gjore.