Vis ett enkelt innlegg
Gammel 01-12-2007, 19:41   #5
Thinkerbell
Medlem

Thinkerbell sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 453
MP Rating: 0% (0)
Thinkerbell har en strålende fremtid.Thinkerbell har en strålende fremtid.Thinkerbell har en strålende fremtid.Thinkerbell har en strålende fremtid.Thinkerbell har en strålende fremtid.Thinkerbell har en strålende fremtid.Thinkerbell har en strålende fremtid.Thinkerbell har en strålende fremtid.Thinkerbell har en strålende fremtid.Thinkerbell har en strålende fremtid.Thinkerbell har en strålende fremtid.
Sv: Vaksinere eller ikke vaksinere...

Mine barn er friske og sunne unger som har alle mulige forutsetninger for å tåle vaksinene. Ikke alle barn er det. Derfor opplever både jeg og mannen min det å vaksinere som en samfunnsplikt. Ved at flest mulig vaksinerer beskytter vi mot epidemier av sykdommer som kan være fatale. Ja, jeg utsetter barna mine for en viss risiko ved dette. Det kan forekomme bivirkninger. Men det kan også hende at vi blir påkjørt av en fyllekjører som kommer i stor fart på feil side av veien. Jeg lar ikke være å ta med meg guttene ut av den grunn.