Diskusjon: Min sveitserdrøm
Vis ett enkelt innlegg
Gammel 15-02-2008, 14:15   #2
pusemamma
Supermedlem

pusemamma sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 830
MP Rating: 0% (0)
pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.
Sv: Min sveitserdrøm

Det første vi skal igang med etter nybygget, er badet. Det skaper endel hodebry fordi det er skråtak der, og vanskelig å få plassert dusj og vask. Her er et utkast jeg har tegnet så langt:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Fliser o.l. stemmer ikke. Jeg er ikke så god i photoshop at jeg har fått tegnet det om. Vi skal ha panel i taket, og har falt for hvite "mursteinsfliser" på veggen. (Slike som cecix har...) Vi skal ha boblekar med løveføtter . Vasken er jeg usikker om blir som denne, eller om det blir en hvitmalt skjenk med to vasker på. Leter etter håndkletørrer, dorullholder osv i gammel stil. Speilen har jeg også tenkt i gammel stil, type hvit ramme med utskjæringer.