Vis ett enkelt innlegg
Gammel 26-03-2008, 10:48   #1
cand.intet
Medlem

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 80
MP Rating: 0% (0)
cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.
Hvor får jeg tak i rimelig stoff til å trekke om møbler?

Har kjøpt en gammel spisestue som jeg skal male og trekke om stolsetene på. I tillegg har vi arvet en "herskapelig" salong som jeg har løse planer om å trekke om (har ikke plass til den per i dag, men "kjekt å ha" og alt det der).

Men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i skikkelig stoff til en fornuftig pris? Jeg har erfart fra et tidligere forsøk at vanlig stoff strekker seg og blir stygt. Sofastoff kostet skjorta der jeg var og kikket (og det var på Ikea...). Prisen kunne gå an til spisestua, men er for drøy hvis jeg skal trekke om salongen i alle fall.

Jeg ser for meg at det kanskje finnes nettsteder som selger møbelstoff, er det noen som kjenner til det?