Vis ett enkelt innlegg
Gammel 28-03-2008, 11:32   #7
toblerone
Medlem
 
toblerone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Follo
Meldinger: 259
MP Rating: 0% (0)
toblerone har mye å være stolt av.toblerone har mye å være stolt av.toblerone har mye å være stolt av.toblerone har mye å være stolt av.toblerone har mye å være stolt av.toblerone har mye å være stolt av.toblerone har mye å være stolt av.toblerone har mye å være stolt av.toblerone har mye å være stolt av.toblerone har mye å være stolt av.toblerone har mye å være stolt av.
Sv: Trenger hjelp til å lage babymat

Jeg bruker bare å gi barnet det samme som vi spiser til middag hver dag jeg da, og moser det med en gaffel.Sper det litt ut med saus eller melk. Da lærer de seg å like allsidig mat som familien spiser og man slipper kresenheten senere. 2-åringen her elsker grønnsaker og ¨smake på fremmed mat og tenåringen har aldri sagt at han ikke liker noe, og spiser alt

Har ikke fryst ned noe, så det med poteter som endrer smak aner jeg ikke noe om.
__________________
Tobbis og gutta Store storebror 24.08.94, storebror 11.02.06 og lillebror 15.04.08
toblerone er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat