Vis ett enkelt innlegg
Gammel 15-05-2008, 09:41   #2
Christinamor
Veteranmedlem

Christinamor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 3,307
MP Rating: 0% (0)
Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.
Sv: brudebukett og borddekorasjoner?

Jeg syns det bør matche, men så lenge buketten din tar opp en av fargene i dekorasjonene, syns jeg ikke du skal føle på at du ikke har tofarget bukett. Det hadde vært annerledes hadde du insistert på rosa og gul bukett, og hatt blå og grønn borddekorasjon...så sant du ikke la opp til et fargerikt bord.

Eventuelt kan jo buketten pyntes med andre innslag av rødt; perler, sånn rød metalltråd (veldig dårlig forklart, skal se om jeg finner bilder) eller noe. Spør de som skal lage buketten om hva de vil foreslå. Da jeg giftet meg, lot vi blomsterbutikken ta seg av begge deler, sånn at det matchet, og det var veldig vellykket.

Fødselsrapport
Christinamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat