Vis ett enkelt innlegg
Gammel 04-09-2008, 07:19   #1
*Heidi*
Medlem

*Heidi* sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 155
MP Rating: 0% (0)
*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.
Lav blodprosent.. hva kan det skyldes??

Har følt meg så svimmel en måneds tid nå. Og da mener jeg konstant svimmel, også når jeg sitter eller ligger. Fant ut at jeg kunne måle blodprosenten når jeg var innom legekontoret for å hente en resept i går, og blodprosenten min var på 8.
Det er visst ganske så lavt.
Fikk ikke noe mer informasjon, fikk bare beskjed av legesekretæren om å begynne å ta jern med en gang, og hun ringte inn til legen som satt meg opp på en time over helga. Da jeg spurte hva jeg skulle hos legen fikk jeg beskjed om at jeg nok måtte vurderes for blodoverføring dersom blodprosenten ikke gikk oppover.

Er det noen her som vet hva dette kan skyldes?? Og hva kommer legen til å sjekke på legetimen?
Har ikke langvarige mensblødninger så den lave blodprosenten skyldes jo ikke det..
Blir jo litt bekymret...

I dag er jeg så svimmel og uvel at jeg ikke orker å dra på jobb, har slitt meg gjennom de siste dagene på jobben, så jeg fant ut at i dag får jeg hvile litt - men tror dere at en så lav blodprosent er godt nok grunnlag for en eventuell sykemelding en periode? Føler meg jo ikke i form..

Sist endret av *Heidi*; 04-09-2008 kl 07:24.
*Heidi* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat