Diskusjon
:
En aldri så liten oppdatering herifra..
Vis ett enkelt innlegg
20-10-2008, 18:15
#
1
Strwberri
Supermedlem
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,130
Blogginnlegg:
32
MP Rating: 0%
(0)
En aldri så liten oppdatering herifra..
permalink
Føles som en halv liten evighet siden jeg skrev noe HER på forumet, så jeg tenkte jeg skulle skrive en liten oppdatering bare og samtidig forklare hvorfor jeg er litt lite på om dagen..
Jeg startet å jobbe etter endt permisjon og jobba fantastiske 7 dager (eller noe sånt) før jeg gikk ut i ny sykemelding pga den berømte migrenen. Har nå trøbla en måned med den og knasker blodtrykksmedisin for å forebygge. Det kan vel strengt tatt diskuteres hvor nyttig den har vært (for høy dose, beskjed om å slutte, beskjed om å starte igjen..) men jeg skal knase den en stund fremover hvertfall. Går til fysio samtidig som jeg skal strekke og trene litt hjemme hverdag.
Mannen har åka inn på psykiatrisk igjen i helga (natt til Søndag) og ligger an til å bli der en stund denne gangen. Nå virker det veldig sannsynlig for at vi kommer til å søke om seperasjon ettersom jeg synes det begynner å bli i meste laget. Det skal hvertfall MYE overtaling og annet til før jeg ombestemmer meg her. Rett og slett fordi jeg ikke føler for å ha en baby og en voksen baby her, og langt mindre med en deprimert og suicidal person heller. Men.. Det er noe vi alle vil være tjent med in the end.
Auroraen GÅR! Riktignok bare noen skritt i slengen og så langt er vi oppe i 5 skritt på det lengste (uten å holde seg). Hun spiser ting med gaffel selv og favoritten sålangt er sånn Madagascar-gryte.
Får pastabiter og pølsebiter til å sitte som limt på gaffelen, jo. Skal legge inn bilder så snart jeg får lagt over fra telefon.
Se offentlig profil
Finn flere innlegg fra Strwberri
Se blogg