Vis ett enkelt innlegg
Gammel 01-12-2008, 13:55   #11
Ellonia
Supermedlem

Ellonia sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Østfold
Meldinger: 948
MP Rating: 0% (0)
Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.
Sv: Hva får barna til jul?

Selma skal få mikrofon av oss, med stativ, antakelig en de har på Toys'r'us som vi har kikka på, og Selma har prøvd ut.

Ellers ønsker ho seg hele lekekatalogen for det meste. Ho har den siste uka snakka endel om at ho ønsker seg "baby born" "Jeg ønsker meg babyborn jeg mamma" sier ho så fint så.... Ho har jo allerede 3 dukker, så jeg føler jo at det holder for en stund. Dukkevogn mente ho også at ho trengte, for ho har jo bare to (ei vogn og ei sånn paraplytrille).

Selma er forøvrig veldig glad i småperler, tegning (fargelegging av bilder er veldig i skuddet for tiden), lego (smålego, duplo har ho liksom nok av allerede). Ho blir også veldig glad for nye klær, for det er så stas med noe som er nytt!
Ellonia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat