Vis ett enkelt innlegg
Gammel 05-12-2008, 15:29   #2
minniepus
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,653
MP Rating: 0% (0)
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bæretøy - elastisk, MT eller formsydd?

Jeg har brukt MT mye på tur til min sønn, bruker det fortsatt (han er nesten tre år, ca 14 kilo).
Jeg er superfornøyd!
Når det gjelder merker, så har jeg ikke prøvd Babyhawk, men etter hva jeg har hørt, så er et ikke den beste. Den er ikke så stødig og behagelig som mange andre.
Selv har jeg Concerti, og liker den godt. Det er en jungel der ute, så det er vanskelig å bestemme seg.
Har du sett på Tettinntil? Der er det mange med peiling, og du kan evt bli med på et treff.

Lykke til med valget!

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat