Vis ett enkelt innlegg
Gammel 06-12-2008, 21:29   #5
lied74
Supermedlem

lied74 sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,239
MP Rating: 0% (0)
lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.
Sv: Bæretøy - elastisk, MT eller formsydd?

Jeg merker at stroppene på min DingleMej MT er mye å knyte hvis jeg bare skal en kort tur. (og ryggbæring har jeg ikke turt å prøve meg på enda...)
Men - den er helt gull når det gjelder bærekomfort, utrolig god vektfordeling på både skuldre og hofte. -sånn sett kan det jo kanskje være greit å teste en formsydd mot en MT for deg? (og MT´er er veldig forskjellige, har jeg merket)

Til ut og inn av bilen har jeg en Hotsling, og lillebror på 10 kg sitter godt i denne, og jeg merker ikke mye til skjevfordeling av vekten selv om den kun er på en skulder.

Dersom du drar på bæretreff, kan du jo få testet litt ulike ting. I Oslo er det på Kafe Sømmelig hver torsdag, (husker ikke tidspunktet, men det står mer om det på tettinntil)Jeg har ikke vært der selv, da