Diskusjon: Sy fleecekjole
Vis ett enkelt innlegg
Gammel 06-02-2009, 11:05   #8
Elinblu
Supermedlem

Elinblu sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,378
MP Rating: 0% (0)
Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Sy fleecekjole

Sitat:
Opprinnelig postet av Dolly Vis post
Polarfleece er ikke så veldig dyrt, hadde heller laget av det enn fleecepledd.. de billige fleecepleddene er veldig syntetiske og klamme i stoffet
Polarfleece er vel nøyaktig like syntetisk som et slikt teppe - det er vel 100 % polyester i begge deler. Det kan godt hende at polarfleece kjennes mer behagelig, altså, og holder seg bedre i vask etc. - det skal jeg ikke uttale meg om. Fleeceteppet jeg brukte var i alle fall tynnere enn polarfleecen, og barnekjolen er uansett ikke særlig tettsittende, så jeg tror ikke klamhet blir noe problem.

Jeg har for øvrig fått sydd meg en kjole i polarfleece herfra: www.mojodesign.no

Elinblu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat