Vis ett enkelt innlegg
Gammel 18-02-2009, 21:22   #1
wimza
Medlem

wimza sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Spydeberg
Meldinger: 347
MP Rating: 0% (0)
wimza har en strålende fremtid.wimza har en strålende fremtid.wimza har en strålende fremtid.wimza har en strålende fremtid.wimza har en strålende fremtid.wimza har en strålende fremtid.wimza har en strålende fremtid.wimza har en strålende fremtid.wimza har en strålende fremtid.wimza har en strålende fremtid.wimza har en strålende fremtid.
Utbetaling av bonus når man er i permisjon

Jeg har akkurat snakket med ei annen jente på jobben min, og under samtalen kom det frem at alle andre på jobben har fått utbetalt bonus i januar (som vi har fått hvert år) Men ikke jeg og hun andre som er i svangerskapspermisjon.

Jeg vet at det tidligere har vært slik at de i permisjon har fått bonus, så spørsmålet er da: Er dette noe de bare kan slutte med? Har ikke kontraktfestet bonus, men vil det ikke være diskriminering at vi ikke får?

Til info fikk de som ble ansatt i løpet av året redusert permisjon med antall måneder de hadde vært ansatt. (klønete formulert, men dere skjønner?)

Uff, fikk skikkelig ekkel følelse jeg nå, skikkelig sånn: "Velkommen tilbake" liksom! Noen som vet av dere flinke damer her inne?
wimza er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat