Vis ett enkelt innlegg
Gammel 04-03-2009, 12:18   #1
Mariposamamma
Supermedlem

Mariposamamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Oslobygda
Meldinger: 1,224
MP Rating: 100% (1)
Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Jeg må bare dele noe med dere..

Jeg såg slutten av reprisen av Oprah i dag. Og der viste de youtube-klippet av vesle Eliot med trisomi 18, som levde 99 dager. Videoen var formet som et brev til Eliot. Jeg gråt meg gjennom hele klippet; noe så rørende, noe så...magisk! For en gave Eliot var til verden, og for en gave hans foreldre var til han.

Denne familien fikk meg til å tenke på Johanna. Og alt hun har gitt til oss. Vi lever med et grenseløst savn i hjertene våre, men samtidig klarer vi nå å fokusere mest på alt hun har gitt oss som familie...

Her er klippet:

Her er bloggen deres:
Eliot

Og her er foreldrene og deres familie i det de slipper ut 99 ballonger for å minnes, feire og hedre Eliots 99 dager:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.'

Og her er noen bilder av vesle, vakre Eliot:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.