Vis ett enkelt innlegg
Gammel 17-03-2009, 12:18   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
;) Du som VET du gir mannen for lite sex,se her

Jeg og mannen har vært sammen i 7 år, og de siste 3 årene har vi hatt altfor for lite sex.
Jeg har ikke savnet det noe særlig, å vær travel småbarnsmamma gjør visst det med en del kvinner, men han har svanet det. Han har uttrykt det tydelig mange ganger, men jeg har ikke tatt hensyn til hans behov. Jeg mistet nok sexlysten min helt, fordi jeg hatet kroppen min. Har veid 15 kilo for mye de siste årene.

Min mann (som sikkert mange andre menn), blir småhissig og tverr når han får for lite sex, og blid, kjærlig og mer tålmodig med både meg og unger, når vi har regelmessig sex. Dette er biologisk for mannen, det er jeg sikker på. Så uttrykket "Damer gir sex for å få kjærlighet og menn gir kjærlighet for å få sex", er det litt sannhet i faktisk ;-)

For et par uker siden bestemte jeg meg:
1. Kiloene SKAL bort
2. Vi skal ha sex minst 2 ganger i uken
3. Og JEG skal ta iniativ.

Du verden for et godt samliv vi fikk over natten!!!!! Plutselig kom nærheten, flørtingen, latter, fjolling, fine sms'er, større takhøyde for hverandre, mer tålmodighet - and the list goes on.

Og så godt som det føles etterpå, å vite at jeg har tatt ansvar, jeg har tatt iniativ - det styrker virkelig selvtilliten!

Sex er livsviktig for at et parforhold skal overleve - like viktig som mat, drikke og søvn er å leve i det hele tatt.

Hilsen ei som nå har mye sex og oppfordrer andre damer til å sette i gang med det samme

Sist endret av LindaSD; 17-03-2009 kl 12:23.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat