Vis ett enkelt innlegg
Gammel 17-03-2009, 14:13   #6
M&C sin mamma
Seniormedlem

M&C sin mamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Vest er Best:-)
Meldinger: 2,056
MP Rating: 100% (2)
M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Du som VET du gir mannen for lite sex,se her

Sitat:
Opprinnelig postet av lollol77 Vis post
Dette var en hyggelig tråd- rene solskinnshistorien

Jeg VET jeg gir mannen for lite sex og skulle gjerne hjulpet ham, men lysten er ikke der like ofte som hans. I løpet av 2008 hadde vi i gjennomsnitt sex 2 ganger i uka (jada mannen fører statistikk), men det er ikke bra nok for min mann- vet egentlig ikke om han noen gang blir fornøyd. Enkelte dager har vi hatt sex 3-4 ganger og mannen er like fullt klar for en gang til
Da tenker jeg at han har et problem og ikke du... To ganger per uke er jo faktisk en god del når man er småbarnsforeldre, og 3-4 ganger per dag, wow, det må jeg si... Da skal ikke mannen din ha noe å klage på iallfall