Vi skal til oslo og rikshospitalet om en mnd ca. Blir der vel i 3 dager + kanskje.
Jeg må ha med meg bilsete, bagasje, barn(selvfølgelig) ++ Hadde i utgangspunktet tenkt å ta med meg stokke vognen, men iom at jeg bare har to armer vurderer jeg å droppe det.
Tenkte om jeg kun skal ta med meg Beco'en og "slenge" han på ryggen slik at jeg får tatt bagasjen og bilsete enkelt og greit. Tenkte å putte sjalet i bagasjen så jeg har det til litt kosebæring..
Vi får sikkert låne en vogn på rikshospitalet?
Hvordan tror dere det vil gå? er det lurt eller ikke lurt? Han klarer å sove i beco/sjal men han sover selvfølgelig bedre i vognen..
hva syns dere?
og flyturen er på ca 40(?) min, hva trenger jeg på flyet? Lenge siden jeg har reist med så små barn.. hehe.. og jeg husker at jeg alltid hadde for mye med meg inn på flyet slik at det bare var stress.
Sist endret av Strikkis; 21-03-2009 kl 07:30.
|