Vis ett enkelt innlegg
Gammel 29-03-2009, 07:24   #9
Strikkis
Veteranmedlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 4,701
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Når introduserte dere fast føde?

Snuppa fikk mme og var oppe i 12 dl da hun var 3,5 mnd så da begynte vi med grøt.
Oskar fikk og mme, men begynte ikke og få fast føde før julen... og da var han...hmm regne... 5 mnd.. Han hadde fått bittelitt smaksprøver, men ikke noe særlig siden han reagerte på litt av hvert..
Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat