Vis ett enkelt innlegg
Gammel 12-04-2009, 20:41   #1
lilleliselotte
Juniormedlem

lilleliselotte sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Sted: Drammen
Meldinger: 40
MP Rating: 0% (0)
lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.
Question Polihydramnion (for mye fostervann), erfaringer?

Jeg legger denne her fremfor på SM, da det er såpass sjeldent at vi ikke er så mange som har det "akkurat nå".

I påvente av utvidet kontroll på Riksen, så hadde jeg satt pris på om dere som har fått påvist dette i deres svangerskap vil dele deres erfaring. Det er så lite informasjon å finne på nett (og ikke minst fra sykehuset!), det er litt sånn at det ikke er noe, til rene dommedag.

Mine 4 lommer ble i uke 25+5 målt til:
6,7,7 og 8 cm, noe som tilsvarer en amniotic fluid index (AFI) på 28.

Jeg vil høre alt dere har opplevd, også de gangene det ikke var rosenrødt..

Går å er redd for at vannet skal gå når som helst (legen sa at det var det all grunn til å være, selv om livmorhalsen var fin), fødte dere for tidlig?

Klem fra lilleliselotte (som er litt i villrede nå ja...)
lilleliselotte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat